مهندس فرشی در گفتگو با یزدفردا "دولت نهم برخلاف شعارها و بزرگ جلوه دادن كارهاي انجام شده در عمل و بنا به آمارهاي موجود موفق نبوده است بعنوان مثال در زمان دولت آقاي خاتمي ايران از نظر واردات گندم خود كفا شده بود ولي الان ايران بزرگترين واردكننده گندم در جهان شناخته شده است.

 وی در ادامه افزود :نمونه اي كه از عدم سياست گذاري ها در دولت ناشي مي شود نقطه دوّم بعنوان مثال افزايش تورم تا 5/25 درصد است كه آمارهاي جهاني كه در روزنامه ها نيز درج شد نشان داد ايران از نظر بالا بودن تورم در جهان بين 225 كشور رتبه 219 را دارد و اين نشان مي دهد كه تنها شش كشور در دنيا وضع بدتري از ما دارند و حتّي افغانستان نيز از نظر رقم تورّمي پائين تر از ماست .
مهندس فرشی  یکی از شهرداران( سابق )موفق شهریزد با اشاره به نرخ 25 درصدی تورم افزود :معني تورم 25% اينست كه مثلاً كارمند يا كارگري كه 400 هزار تومان حقوق مي گيرد انگار 100 هزار تومان آن را بعنوان عوارض يا ماليات از او مي گيرند و در عمل حقوق او 300 هزار تومان است .
وی در پایان افزود "در زماني كه نفت ايران 120 تا 140 دلار فروخته شد بجاي اينكه شاهد شكوفائي پروژه ها ي عمراني در جاي جاي اين مملكت بخاطر افزايش درآمد نفت باشيم مردم مشكل تورم بيش از 25% را تجربه كردند و صندوق ذخيره ارزي نيز كاهش يافت لذا موفقيت دولت بستگي به آمار و ارقام صحيح دارد نه شعار و حرف .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا